illamåeende så fort jag ser eller hör dig.

Ja, jag gick till skolan som tur var. Men gick aldrig hela dagen..
Gick ungefär till halv 1, för jag ringde till mamma och krånglade på lunch rasten.
Dom tyckte jag skulle försöka men det gick ärligt talat inte, men imorgon måste jag gå.
och hela dagen också. För om man tänker på hur många gånger jag har varit borta, så har jag
jävligt mycke frånvaro..
fast i för sej så var det bara en och en halv timme jag missade, men kändes ändå som en evighet för mig om jag hade varit kvar. Lättnaden kom så fort jag var inne hos mig.
Nu mår jag rätt så bra igen fast mår ändå illa inför i morgon, suck.
aja, jag kan inte göra nånting åt hur jag är i sättet..
Gick hem till wilma en stund också, var där i ca två timmar. Sen skulle hon bort eller nånting.
Känns skönt och ha nån och vara med när det är skit.
Förlåt för dom här så kallade "tråkiga" inläggen just nu, men jag ska försöka skärpa mej.
är bara så depp över de här nu så ja inte kan tro de!.


Kommentarer
Postat av: Lina o Micha

stackare :P

men fiin blogg <3

Kolla våran blogg också :D <3

2010-12-17 @ 07:51:41
URL: http://skitbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0