Dagen idag = Helt OK

hej babes! :D
Skolan idag har varit helt OK!
bara det att jag har haft fkn träslöjd, och ni vet väl hur segt det är?
åhhh, värsta ämnet som finns. Efter syslöjd..
Olivia kom hem idag föresten, hon har varit i spanien
Sååå jag har saknat tjejen! :)
Och rasterna var helt perfekt, önskar varje rast kunde vara så.
Fint väder & inge bråk eller så.
ja som sagt skolan idag har varit helt ok!
Men ni ska veta att jag har inte struntat i bloggen, okej det är väl solklart att jag har struntat i den när jag inte har bloggat på ett tag!
men jag har försökt vinna tid till att ha ett perfekt lov helt enkelt!
& förlåt för det, men nu är jag Back on Track igen!
Så nu jävlar kör vi hörni, ska försöka blogga bättre.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0