Night puppies

Ni fick ett fint inlägg utav sandra iaf, ni vet ville hålla er uppdaterade ;)
Och kan ju säga att hennes hår slutade katastrof!
haha förlåt gumman.. :$
& sen åkte hon hem såklart och allting blev stilla och tråkigt istället
Så då la man ju på nånting annat tråkigare 
Flytta möbler?!
haha nej men det gjorde jag faktiskt med vilje, så mamma skulle kunna måla mitt rum :)
Tack mamma för att du gör det!
fast klart är det inte, det är långt ifrån klart.
Lär ju sova i soffan i vardagsrummet inatt, jippie!
så kul det lär bli!
..Nä
men nej nu ska jag slagga, trött blir man ju när man är med nån så vild person i två dagar!
men kul hade vi , saknar diiig :(
Godnatt


Jag i uppsatt lugg, tror aldrig ni sett mig så tidigare?
Jag har en stor panna, vet!
vadå? det är ju allting hjärna.
Jag är smaaart, hehhe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0