SO prov, Nej tack!

hej bloggen ja jag vet att jag inte bloggat på ett tag men har nästan inte rört datorn nånting.
Ok igår lite när jag skulle plugga till mitt jääääkla SO prov,  ueh ;s
Men jo som sagt jag har bara vilat sen i söndags då jag spydde fem gånger.. Ännu mer ueh?!
men jag börjar känna mig bättre nu, och tror jag ska kunna ta mig till skolan imorgon
aja vi får se :)

Jag vet inte om jag orkar mera nu, allting är så annorlunda än det var förut.
Jag vill ha det som det var då, inte nu.
allting är så upp & ner.
Bak & fram vändt.
Säg mig, varför blev det en sån här dålig fortsättning på det bra?
Det braa förvandlades till någonting dåligt.

En bild på en liten Emelie :)


Kommentarer
Postat av: Nattiiih

Naaw Så Söt Du Va Emelie :) <3

2011-04-12 @ 11:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0