Vattenkrig!!

hej bloggen, tänkte bara göra ett snabbt inlägg om lite grejer jag & puman min har sysslat med igår & idag! :)
Igår spenderade vi lite tid i fina sandviken,
vi gick på donken och åt. Sen var vi resten av tiden med Sandra Solarinne & Julia hellebjörk, trevligt! :)
Sen kom vi hem till mig och hade vårat lilla vattenkrig, eller snarare stora!
Båda vart jätte blöta, men mest jag. Bara att erkänna att sandra var så mycket bättre på det än mig.
buhuh :(
men det var sjukt roligt i alla fall :)
och idag har vi solat, det är ju så fint väder ute nu
Solen lyser som den aldrig lyst förr, haha ne
men
ah det är så härligt!
Ja, jag slänger in nåra söta bilder på mig & tjejen min iaf :)
Herregud, jag skrev om det här inlägget minst 7 gånger?! :o




/ emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0