Always the same

NU är det sista dagen den här helgen jag är med sandra!
Buhuhu :(
aja. Hårt är det ju.
Men nu sitter jag iallafall och lyssnar på Motivation med Kelly Rowland ft. Lil wayne
äääälskar låten! :D
min nya favorit låt tror jag nog hihi ;)
Men idag ska vi iallafall hitta på nånting, ingenting bestämt än.
Och vi åkte till Gysinge igår btw & gick på kasen,
Gud vad folk kan kommentera hur man ser ut! :o
blev lite tjafs sådär, men nej det ska jag inte ta här.
Oså smällde vi lite raketer när vi kom hem.
& jag får nå fel på att Sandra har tappat bort sin USB sladd till hennes Systemkamera, vi som knäppte skit fina kort igår! ÅÅÅH.
men ni får ha det så bra sötnosar så hörs vi senare
Pussen!

Bjuder på en bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0